Drabužiai internetu – apsipirkimo malonumas, neišeinant iš namų
getstyle

Drabužiai internetu – apsipirkimo malonumas, neišeinant iš namų

drabuziai internetu

Internetu įsigyti galima begalę dalykų: pradedant knygomis, baigiant maistu. Jau tapo įprasta kai kurias prekes užsisakinėti išskirtinai internetu ar bent jau kartais kažką nusipirkti elektroninėje erdvėje: baldus, buitinę techniką, maistą, dovanas, papuošalus, bilietus į koncertą, o taip pat: aksesuarus, batus, ir drabužius. Šiuo atveju norime plačiau pakalbėti apie paskutiniąją – drabužių, avalynės ir aksesuarų – grupę. Drabužiai internetu – sparčiai besivystanti rinkos dalis, kuri suteikia taip trokštamą apsipirkimo malonumą, neišeinant iš namų.

Elektroninių parduotuvių eros pradžia

Tačiau, prieš pradėdami kalbėti apie galimybę įsigyti drabužius internetu, susipažinkime su elektroninės prekybos ištakomis. Kurių nebūtų be... visagalio interneto.

Interneto atsiradimo istorija ganėtinai racionali ir labai nutolusi nuo to vaizdo, kurį susikuriame sąmonėje, paminėjus pasaulinį informacijos tinklą, šiomis dienomis. Jis anaiptol nebuvo sukurtas komerciniais tikslais. Ir vargu, ar jo kūrėjai galėjo įsivaizduoti, kad jų „kūdikis“ išsivystys į visą pasaulį apraizgiusį informacijos, pramogų, paslaugų, prekių ir komunikacijos tinklą. Kuriame, kaip ir minėjome, atsiranda vis daugiau elektroninių parduotuvių, sudarančių galimybę apsipirkti greitai, patogiai, be eilių ir neieškant tos, išganingosios, laisvos vietos automobiliui.

Taigi grįžkime prie interneto istorijos. Savo atsiradimo aušroje, internetas buvo skirtas išskirtinai kariniais tikslais – kaip komunikacijos priemonė kariškiams. Tačiau, kaip dažnai būna, geras išradimas neliko nepastebėtas ir plačiosios visuomenės dalies. Taigi jau XX amžiaus 10-ajame dešimtmetyje internetu, kaip komunikacijos priemone, ėmė naudotis didžioji visuomenės dalis. Štai tada ir atsivėrė keliai iki tol nematytai prekybos nišai: elektroninėms parduotuvėms.

Pirmosios prekės, kurias buvo galima įsigyti internetu buvo tos, kurios pardavėjui nekeltų didelių rūpesčių jas pristatant užsakovui. Tai buvo knygos, audio ir video kasetės, diskai. Taip prasidėjo vieno žinomiausių elektroninės prekybos gigantų istorija, kurio įkūrėjas Džefas Bezosas, dar 1994-aisiais, apdairiai pastebėjo naujo prekybos būdo perspektyvas. Jis suprato, kad internetas tapo visuomeniniu ir išskirtinę laisvę teikiančiu įrankiu, kuriuo ir suskato pasinaudoti.

Nedrąsūs pirmieji elektroninių drabužių parduotuvių žingsniai

Taigi, 1994-ieji – elektroninių parduotuvių gimimo data. Tačiau iki tol, kol elektroninėje prekyboje ėmė rastis drabužiai, turėjo praeiti dar šiek tiek laiko. Juk pirmiesiems pirkėjams buvo nedrąsu pirkti rūbą, iš pradžių jo nepasimatavus. Tačiau ši problema greitai tapo neaktuali. Atsirado išsamios dydžių lentelės, atsižvelgiant į kurias, pirkėjui tereikia sulyginti savo išmatavimus su pateiktais ir jau galima užsisakyti patikusį drabužį internetu. O jeigu ir suklysite, nieko tokio. Drabužiais prekiaujančios elektroninės parduotuvės suteikia galimybę netinkančią prekę grąžinti (vadovaujantis pirkėjo ir pardavėjo sutartyje išvardintomis sąlygomis).

Nedrąsiai žengę pirmuosius žingsnius, dabar drabužiai internetu ir jais prekiaujančios elektroninės parduotuvės susilaukia vis daugiau dėmesio. Užsukę į jas, mados mylėtojai gali ne tik išsirinkti iš plačios drabužių pasiūlos (marškiniai, kelnės, džinsai, avalynė, sportinė apranga, drabužiai vaikams, vyramas ir moterims, aksesuarai ir kt.), bet ir – susipažinti su naujausiomis mados tendencijomis, sužinoti aprangos etiketo subtilybes.

Elektroninių drabužių parduotuvių buriamos bendruomenės

Moterys, mėgstančios ilgus apsipirkinėjimus ir valandomis trunkančias drabužių paieškas, dabar savo laiką ir jėgas taupo, apsipirkinėdamos internetu. O mados rinkoje pirmaujantys prekės ženklai stengiasi kurti pridėtinę vertę pirkėjui, siūlydami papildomas mados ir stiliaus konsultacijas. Getstyle.lt taip pat neatsilieka ir pateikia naudingos informacijos stiliaus, mados ir aprangos etiketo temomis savo internetiniame dienoraštyje. Apie tokius dienoraščius besiburiančios mados mylėtojų bendruomenės tampa unikalia vieta, kurioje susitinka stiliaus kultūra ir mados naujovėmis besidomintys vyrai ir moterys.

Tokie prekių ženklai, kaip Nike ir Adidas, kuria stulbinančio populiarumo sulaukiančius internetinius dienoraščius. Ir kviečia prisijungti prie jų, kad darbas taptų produktyvesnis, labiau įkvepiantis ir įdomesnis. Tai Adidas internetinio dienoraščio kvietimas, o mes norime pasidžiaugti, kad Getstyle.lt elektroninė parduotuvė prisideda prie šio raginimo įgyvendinimo, nes yra oficialus Adidas, Reebok, Puma, Nike, Levi‘s ir Dr Denim pardavėjas. Mes priartiname garsiausių prekių ženklų drabužius prie Jūsų namų slenksčio.

Kokie elektroninių drabužių parduotuvių pranašumai prieš įprastas parduotuves?

Drabužių internetu prekyba ne be reikalo tapo tokia populiaria. Iš kitų aprangos pardavimo būdų (didieji prekybos centrai, vadinamieji „butikai“, turgūs), elektroninės parduotuvės išsiskiria eile privalumų. Aptarsime pagrindinius iš jų žemiau:

  1. Žemesnės kainos nei įprastose parduotuvėse – vienas labiausiai pirkėjams patrauklių privalumų, atsirandančių dėl mažesnių kaštų, skirtų elektroninės parduotuvės išlaikymui;
  2. Prekių pasiekiamumas bet kuriuo paros metu. Nesimiega? Galite užsukti į elektroninę parduotuvę ir pasižvalgyti, o išsimiegoję ir sudėstę norus sąmonės lentynėlėse, galėsite įsigyti išsvajotą prekę. Kita vertus, kartais, spontaniški pirkiniai džiugina kur kas labiau nei apgalvoti, tad užsakymą galite atlikti ir vidury nakties. Elektroninių parduotuvių darbo grafiko taip pat nepertraukia šventinės ar poilsio dienos. Tai suteikia galimybę pirkėjams išsirinkti patinkančią prekę bet kuriuo, jiems patogiu laiku;
  3. Trečiasis privalumas, dėl ko pirkti drabužius internetu apsimoka labiau nei įprastose parduotuvėse – plati geografinė aprėptis. Jums nereikės važiuoti į kitą miestą, jeigu Jūsų pageidaujamos prekės nebus Jūsų gyvenamojoje vietovėje. Jūsų išsirinktas drabužis pats pas Jus atkeliaus (tiksliau, jį Jums į namus ar atsiėmimo punktą, pristatys kurjeris). Šis geografinis mobilumas suteikia galimybę nusižiūrėtą drabužį užsisakyti net į atokiausiai esančias vietoves;
  4. Platus asortimentas – dar vienas drabužiais internetu prekiaujančių parduotuvių privalumas. Tai itin aktualus pranašumas, kalbant apie drabužius ir avalynę. Juk prekybos centre, turguje ar mažoje vietinėje parduotuvėje ne visada bus pakankamai daug vietos prekių sandėliui įrengti, todėl tokiose prekybos vietose dažnai trūksta drabužių ir avalynės dydžių. Tenka papildomai užsakinėti, o ir tai ne visada pasiseka padaryti. Tuo tarpu, elektroninių drabužių parduotuvių sandėliai – dažniausiai, dideli ir panašių problemų, dėl vietos sandėliavimui trūkumo, neiškyla. O jeigu norimo dydžio, vis dėlto, neradote, lengvai susisieksite su elektroninės parduotuvės administracija Jums patogiu būdu: telefonu, elektroniniu paštu ar specialiuose dialogo langeliuose, kuriuose galite palikti savo žinutę;
  5. Na, ir dar vienas privalumas, kurį vertina daugelis internetinių parduotuvių vartotojų, – galimybė sutaupyti laiko. Apsipirkinėdami internetu Jūs ženkliai sutaupote savo brangų laiką. Juk Jums nereikia ieškoti vietos, kurioje įsikūrusi parduotuvė, važiuoti ar kulniuoti iki jos, parkuotis ar laukti viešojo transporto. Ir neturėsite pusę valandos klaidžioti tarp lentynų, nežinodami, kur padėta reikalinga prekė. Norint surasti konkretų drabužį elektroninėje parduotuvėje, Jums tiesiog reikės suvesti jo pavadinimą paieškos laukelyje ar pasižvalgyti po patogiai pateikiamus meniu. Ir štai – prieš Jus atsiveria ieškomo drabužio modelių įvairovė. Belieka išsirinkti žaviausią ir tinkamiausią!

Taigi, dabar jau susipažinote su elektronine prekyba drabužiais: nedrąsiais pirmaisiais jos žingsniais ir išsivystymu į pirkėjus vienijančias bendraminčių grupes, kurioms pirkimas asocijuojasi daugiau nei su norimo drabužio įsigijimu. Pasirinkdami konkretų gamintoją ar jį atstovaujantį pardavėją, pirkėjai renkasi savo gyvenimo būdo atspindį ir galimybę būti dalimi kažko didesnio. Kad ir kas tai būtų – laisve alsuojanti UGG Australia avalynė ar viliojanti savo paslaptingu žavesiu maža juoda suknelė.